Vierde editie Reality Check nagenoeg uitverkocht

dinsdag 07 februari 2012 - 11:39

De vierde editie van de seminarmiddag Reality Check, die op donderdag 23 februari plaatsvindt, is nagenoeg uitverkocht. Er zijn nog slechts enkele plekken beschikbaar.

Wanneer daadwerkelijk alle plaatsen vergeven zijn, is het nog mogelijk je op te geven voor de wachtlijst. Bij eventuele annuleringen kan dan alsnog een plaatsbewijs verkregen worden.

De vierde editie van Reality Check, een initiatief van GfK Retail and Technology en Entertainment Busines, staat geheel in het teken van entertainment-on-demand. Onderzoeksbureau GfK Retail and Technology verschaft op het seminar nauwkeurig inzicht in de omvang van de digitale contentmarkt. Daarnaast worden ook de jaarcijfers van de muziek-, film-, games- en boekverkopen in 2011 gepresenteerd.

Markten, trends en strategische ontwikkelingen worden in presentaties vanuit verschillende markten uit de doeken gedaan. De focus ligt daarbij op de business case en de verhouding tussen nationale en internationale initiatieven. De presentaties worden gegeven door vooraanstaande vertegenwoordigers van Telenet, HBO Nederland, Pathé en Spotify. Ruud Lamers, digitaal ondernemer en ceo BosBrosDigital, is speciale interviewgast en columnist van dienst.