Paylogic rolt whitelabel model verder uit in Amerika

woensdag 15 februari 2017 - 15:39

Paylogic heeft zijn nieuwe whitelabel model binnen de ticketing verder uitgerold in Amerika. De laatste custom webshop is speciaal ontwikkeld voor Mysteryland USA.

De lancering van de custom webshop voor Mysteryland is niet de eerste keer dat Paylogic van zich laat horen op het Amerikaanse continent. Electric Zoo maakt op dit moment ook gebruik van een custom webshop-oplossing.

Michael Julian, de marketing director Electric Zoo: “We waren blij verrast met deze nieuwe technologie van Paylogic. De custom shop geeft ons als organisatie meer creatieve bewegingsruimte. Daarnaast biedt deze omgeving de mogelijkheid voor de verkoop van additionele producten waarmee ook gehoor wordt gegeven aan een commerciële behoefte. Door gebruik te maken van de nieuwe techniek die Paylogic biedt, wordt de effectiviteit van een webshop gecombineerd met behoud van de eigen merkidentiteit. Samen met de betrouwbaarheid van het platform vormt Paylogic voor ons de ideale partner.”

Paylogic werkt al enige jaren samen met evenementen in de Verenigde Staten zoals TomorrowWorld, Electric Zoo en Mysteryland. Met het openen van een eigen Paylogic-kantoor in New York afgelopen jaar is de basis gelegd voor een gooi naar een serieus Amerikaans marktaandeel.

De komende periode zal Paylogic meer klanten ondersteunen bij het ontwikkelen van de digitale strategie. Bekijk de webshops van Electric Zoo hier en Mysteryland USA hier.