Benelive Events, B&Brands en Upstars bundelen de krachten

woensdag 08 november 2017 - 09:51

De Belgische concertorganisator Benelive Events, sales- en marketingbureau B&Brands en marketing- en communicatiebureau Upstars werken vanaf deze week samen onder de House of Entertainment-vlag. Binnen de nieuwe structuur blijven Upstars en B&Brands ook als onafhankelijke bedrijven actief.

Benelive Events gaat op in de nieuwe House of Entertainment-afdeling ‘Events en operations’. Pieter Ramboer wordt managing director van het nieuwe bedrijf. Een taak die hij ook blijft invullen bij Upstars. Kris Bloemen leidt binnen de groep de nieuwe eventafdeling. Bert Finaut blijft het aanspreekpunt bij B&Brands.

Pieter Ramboer: “Door de continue evolutie binnen de entertainmentsector en ook daarbuiten, merkten we dat onze klanten zich meer dan ooit binden aan kwaliteitsvolle langetermijnpartners, die inspelen op hun specifieke noden en wensen. Klanten zijn meer dan ooit op zoek naar een businesspartner die voor hen een bepaalde strategie of structuur uitdenkt, én deze ook concreet omzet in een actieplan. Vanuit die gedachte werd de cluster House of Entertainment opgericht. De samenwerking biedt ons de mogelijkheid om bedrijven, merken, artiesten, organisatoren en andere partijen, van A tot Z te begeleiden in hun verhaal. Dit dankzij de gemeenschappelijke kennis en ervaring die we doorheen de jaren hebben opgebouwd, op het vlak van sales en marketing, organisatie, sponsoring en communicatie, telkens met de unieke ‘entertainment’-insteek. Binnen de nieuwe structuur behoudt iedereen z’n job, maar het is onze betrachting om de komende jaren met House of Entertainment verder te groeien in onze verhalen.”