Just Media Group viert 15-jarig jubileum

woensdag 18 april 2018 - 13:43

Dit jaar viert Just Media Group zijn 15-jarig jubileum. Het entertainmentbedrijf is in die tijd uitgegroeid tot een full-serviceorganisatie met takken binnen spellen, televisie, films, series, boeken en theater.

“We zijn enorm trots op waar we nu staan. Met eigen en aangekochte content weten we de markt te bedienen op het gebied van entertainment en staat in praktisch alle Nederlandse huishoudens minimaal één Just Media Group product. Als independent speler zijn we flexibel. We kunnen snel inspringen op actualiteiten en trends en het is mooi om te zien dat dat zelfs buiten Europa wordt opgemerkt’, aldus CEO Eric de Groot.

“We hebben dit jaar spellen verkocht in Australië, waarmee we de eerste internationale stappen buiten Europa hebben gezet’, vult CCO Alex Wächtler aan.

Het jubileumjaar van Just Media Group wordt gevierd met een line-up van nieuwe releases zoals het Jurassic World bordspel, een internationale nog niet bij naamgenoemde tv-serie en een filmproject met YouTuber Dylan Haegens.

Just Entertainment Group bezit een grote collectie content voor volwassenen en kinderen. Naast succesvolle series en films zoals Hartenstraat, Homies en Fashion Chicks is het ook coproducent van de franchise Buurman & Buurman. In 2015 kocht het bedrijf de tv-zender Nostalgienet, gericht op de 50 plus markt en doopte het deze om tot ONS. Recent werd kinderboeken uitgeverij Memphis Belle te Amsterdam aan het portfolio toegevoegd.

Op de foto: Eric de Groot en Alex Wächtler