Snap-B Music verzorgt muziek van nieuwe campagne Starbucks

donderdag 24 mei 2018 - 10:32

Het Nederlands-Engelse bedrijf Snap-B Music heeft de nieuwste Amerikaanse campagne van koffieketen Starbucks binnengehaald.

De track #NoFilter van het Nederlandse productiecollectief The Prime is de titelsong voor de nieuwste Starbucks-campagne. De bijhorende commercial is al te zien via het officiële kanaal van Starbucks. De tv-campagne voor Noord-Amerika zal volgende maand starten. Aan de song schreef onder meer X-Factor-winnaar Jaap Reesema mee.

Snap-B Music werd in 2013 opgericht door artiestenmanagers Simon Napier-Bell (voormalig manager Wham, George Michael, Yardbirds) en Björn de Water (voormalig manager Sinéad O’Connor, Delinquent Habits). Sinds 2017 richt het zusterbedrijf Snap-B Sync zich onder leiding van De Water op het gebied van syncs en haalde onder meer opdrachten voor Amerikaanse supermarktgigant Kroger en dansplatform Zumba binnen. Ook werd de door The Prime meegeschreven song Derby Day door meer dan 165 miljoen huishoudens beluisterd toen het door Fox Sports als officiële derby song werd gebruikt voor Manchester United en Manchester City in het seizoen van 2016-2017.